Як відновити пароль від Приват 24? Покрокова інструкція

Як відновити пароль від Приват 24? Покрокова інструкціяЩо робити якщо забув пароль від Приват 24?

Онлайн-сервіс, за допомогою якого можна керувати грошовими засобами в режимі реального часу, давно і міцно закріпився на ринку банківських послуг. Відмовлятися від задоволення, коли надається можливість в лічені хвилини поповнити баланс мобільного телефону, здійснити грошовий переказ і багато іншого, клієнти Приватбанку не мають наміру. Але що робити, якщо вхід в Особистий кабінет перетворюється в проблему, а саме: забутий код, а без нього доступ до сервісу стає нездійсненним завданням.

Вхід в Приват24 при втраті персональних даних

Функція відновлення пароля – процедура, для здійснення якої знадобиться пластиковий носій (картка) і телефон, вказаний при реєстрації облікового запису в системі. Далі слідуйте інструкції:

  • Відкрийте веб-банкінг.
  • У верхньому рядку вкажіть логін або телефон.
  • Під другий рядок праворуч ви побачите напис «Забули пароль». Натисніть на неї і перейдіть на наступну сторінку.
  • Тепер система повинна визначити спосіб відновлення коду. Найпопулярніший – через СМС-повідомлення та ПІН до карти.
  • Через пару секунд на ваш мобільний прийде комбінація, що складається з 4-х цифр.
  • Введіть їх у поле і натисніть «Увійти».
  • Вказуючи PIN, будьте уважні: цифри змінюють своє розташування кожен раз, коли ви клікаєте на черговий символ.

    Як відновити пароль від Приват 24? Покрокова інструкціяВідновлення забутого пароля від Приват24

  • Потім вигадайте пароль і поставте галочку у віконці, що вказує на те, що ви згодні з умовами, і впишіть адресу електронної пошти. На E-mail вам вишлють повідомлення, що підтверджує успішне проведення операції.

Інші дилеми, що ускладнюють вхід в Приват24

Втрата пароля облікового запису – причина, по якій неможливо отримати доступ до заощаджень. Проте вона не єдина. Існують і інші фактори, що перешкоджають входу в Особистий кабінет:

  • Вказаний невірний номер телефону. Помилка в одній цифрі призведе до того, що система, обробивши персональні дані, виявить невідповідність. Слід уважно поставитися до написання кожної цифри і врахувати формат: +380 вже введений автоматично, його не треба повторювати двічі.
  • Обліковий запис користувача заблокований після триразового невірного введення пароля або номера телефону. Така неприємність трапляється і при спробі хакерів зламати сторінку. Щоб відновити доступ, необхідно подзвонити в сервісний центр або з’явитися у філію банку, розташованого поблизу.
  • Обмеження доступу в ЛК відбувається через проведення технічних робіт. По закінченні декількох годин користувач має можливість знову скористатися сервером.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *