Гаряча лінія Приватбанку: номери телефонів, питання, графік роботи

ПриватБанк є лідером в Україні по обслуговуванню фізичних осіб, а також надає послуги малому бізнесу, підприємцям та юридичним особам. Немає нічого дивно в тому, що клієнти стикаються з проблемами в процесі співпраці з банком. Для оперативного вирішення проблем компанія організувала службу підтримки користувачів. Нижче представлена основна інформація про те, для чого призначена гаряча лінія Приватбанку, як на неї додзвонитися і рекомендації щодо безпеки.

Питання, які можна вирішити з допомогою гарячої лінії

ПриватБанк піклується про клієнтів, відкриваючи безліч відділень у містах. Клієнти, які фізично не можуть відвідати офіс компанії, мають можливість звернутися за консультацією по телефону. Банк не обмежує теми звернень користувачів, тому будь-яке питання вирішується віддалено та в оперативному режимі.

Гаряча лінія Приватбанку: номери телефонів, питання, графік роботи

По обслуговуванню фізичних осіб лідером є ПриватБанк

Гаряча лінія Приватбанку України призначена для обробки заявок, пов’язаних з такими питаннями:

  • Обслуговування карток — з допомогою телефонних переговорів можна заблокувати загублену або вкрадену картку, а також замовити перевипуск.
  • Інформування по кредитках — співробітник банку проконсультує клієнта в питаннях кредитного ліміту, пільгового періоду, процентної ставки, мінімальної суми щомісячного платежу.
  • Кредити — можливість почути актуальну інформацію про реальної процентної ставки, суму заборгованості з вуст співробітника Приватбанку.
  • Депозити — консультація в питаннях відкриття, продовження, отримання вкладу.
  • Обслуговування юридичних осіб та підприємців — пов’язані з бізнесом питання і нюанси обслуговування.
  • Шахрайство — у випадках крадіжки грошей, карток або персональної інформації необхідно терміново звернутися за допомогою на лінію гарячої підтримки.
  • Номери телефонів гарячої лінії Приватбанку

    Щоб клієнти компанії не думали, як зателефонувати на гарячу лінію Приватбанку, банк розміщує інформацію про контактних номерів в договорах на кредити, вклади, а також в інформаційних буклетах. Додатково актуальний номер розміщений на звороті карти і на офіційному сайті. Доступні клієнтам телефони представлені в таблиці.

    Гаряча лінія Приватбанку: номери телефонів, питання, графік роботи

    На звороті карти та на офіційному сайті розміщено актуальний номер Приватбанку

    Безкоштовно для стаціонарних0 800 500 003Власникам карт GOLD0 800 504 707Для дзвінків з-за кордону+38(056)-716-11-31VIP клієнтам+38(056)-716-12-12

    +38(093)-900-00-02

    Довідка! ПриватБанк гаряча лінія з мобільного безкоштовно доступна при виклику номера 3700.

    Переваги використання

    Звернення в службу підтримки клієнтів має ряд переваг. Клієнту не потрібно самостійно шукати рішення в інтернеті або на офіційному сайті банку. Консультант, знайомий з особливостями роботи організації, швидко відповість на всі запитання. Після дзвінка в ПриватБанк на номер гарячої лінії автоматично включається голосове меню. Користувач слухає найбільш поширені проблеми, з якими стикаються інші, а також може підключитися до оператора.

    Гаряча лінія Приватбанку: номери телефонів, питання, графік роботи

    Голосове меню включається автоматично після дзвінка в ПриватБанк на номер гарячої лінії

    Основні переваги звернення до call-центр:

  • Швидка реакція на проблему, навіть у вихідні дні та свята.
  • Безкоштовна обробка дзвінків та відсутність обмежень по часу.
  • Оперативне вирішення більшості проблем.
  • Заходи безпеки

    Оскільки в службу підтримки звертаються не тільки клієнти, але і шахраї, співробітники банку зобов’язані ідентифікувати особу з допомогою додаткової процедури перевірки. У дзвонить запитують інформацію про серію та номер паспорта, а також секретне слово. Підтримка не буде спілкуватися з жінкою, якщо карта оформлена на чоловіка.

    Співробітник банку не має права запитувати pin-код банківської картки, термін її дії або CVV2, розміщений на тильній стороні. Для важливих операцій зі службою підтримки використовують захисні коди, надіслані через SMS.

    Альтернативи

    Якщо немає можливості набрати ПриватБанк на телефон гарячої лінії, використовують альтернативні варіанти зв’язку.

    Основні способи:

    • чат підтримки на сайті Приват24;
    • онлайн чат на сайті Приватбанку.

    Перш ніж підключити оператора, користувачеві пропонують варіанти вирішення описаної проблеми. Якщо жоден з них не підходить, можна запросити допомогу консультанта. Середня швидкість відповіді — 2-5 хвилин вдень, а також до 10 хвилин вночі.

    Відгуки додзвонювачів

    Клієнти, які зіткнулися з проблемами, відзначають зручність і простоту взаємодії з консультантами. Зателефонувавши на безкоштовний номер 3700, можна отримати інформацію про більшість питань, що цікавлять, а в разі потреби — зв’язатися з оператором. Консультанти володіють високою компетенцією і швидко дають відповіді. Частина клієнтів залишають нейтральні і негативні відгуки, відзначаючи велику тривалість очікування перед з’єднанням.

    Подобається? Поділіться з друзями:
    Приват24 для бізнесу - Послуги Приватбанку
    Залишити відповідь