Гаряча лінія Приватбанку: як зв’язатися з оператором.

Гаряча лінія Приватбанку: як звязатися з оператором.

У кожного клієнта Приватбанку в будь-який момент може виникнути нестандартна ситуація, яка вимагає миттєвого реагування з боку його співробітників. Дуже часто необхідність у вирішенні певних питань може виникнути в не робочий час. Саме для таких випадків передбачена цілодобова гаряча лінія від Приватбанку.

Зміст:

  • 1 Які питання можна вирішити за допомогою гарячої лінії
  • 2 Як дізнатися телефон гарячої лінії
  • 3 Переваги спілкування через гарячу лінію
  • 4 Забезпечення безпеки
  • 5 Альтернатива гарячої лінії

Які питання можна вирішити за допомогою гарячої лінії

Співробітники call-центру банку готові відповісти на будь-які питання. Така політика пов’язана з тим, що в наш час важко виділити хвилину для візиту до відділення, а доступ в інтернет не завжди під рукою.

Тому з метою економії часу клієнтів, консультанти банку готові вирішити по телефону питання, що стосуються:

  • Банківських Карт. Один дзвінок дозволить вести в дію нову карту або заблокувати наявну в разі її втрати або крадіжки.
  • Кредитних карт. Консультант підкаже інформацію про заборгованості і терміни поточного платежу. Можна дізнатися залишок ліміту або час пільгового кредитування. Громадяни, які замислюються про те, оформляти чи ні кредитну карту, зможуть отримати вичерпну інформацію з перших рук.
  • Накопичень. Клієнти, що мають депозитний рахунок у будь-який час можуть дізнатися про його стан. Уточнити термін дії і дізнатися суму нарахованих відсотків.
  • Юридичних осіб і підприємців. За допомогою гарячої лінії корпоративний клієнт може в будь-який час доби вирішити практично всі завдання.
  • Фізичних осіб. За допомогою телефону гарячої лінії можна поповнити рахунок мобільного оператора, зробити перерахування коштів на іншу карту. Один дзвінок дозволить дізнатися всю інформацію по наявному банківського продукту. Оперативно з’ясувати надходження і списання коштів, і будь-які інші важливі моменти.
  • Телефон гарячої лінії багатоканальний. Тому на нього можна завжди додзвонитися, а час очікування буде мінімальним.

    Як дізнатися телефон гарячої лінії

    Гаряча лінія Приватбанку: як звязатися з оператором.ПриватБанк є одним з найбільш затребуваних кредитних установ у країні. Дізнатися номер телефону не складе праці. Слід скористатися наступними варіантами:

    • Подивитися на зворотний бік своєї банківської картки. Там завжди є номер телефону гарячої лінії.
    • Подивитися уважно кредитний, депозитний чи інший договір. Телефон повинен бути в контактній інформації.
    • Зайти на офіційний сайт банку.

    Банк потурбувався про зручність для своїх клієнтів, тому дзвінки можливі не тільки з мобільних телефонів, але і стаціонарних.

    Гаряча лінія Приватбанку: як звязатися з оператором.

    Переваги спілкування через гарячу лінію

    ПриватБанк ставить перед собою важливе завдання – максимально швидко допомогти клієнтові у вирішенні будь-яких питань. Тому консультанти банку намагаються в найкоротші терміни обробити будь-які запити.

    Під час дзвінка на гарячу лінію включається автовідповідач. Потрібно уважно вислухати всі пропозиції і потім вибрати потрібну цифру.

    Спілкування через call-центр має наступні основні переваги:

    • Запит обробляється в будь-який час доби, незважаючи на святкові або не робочі дні.
    • Дзвінок абсолютно безкоштовний і не має обмежень по часу. Консультант буде спілкуватися з клієнтом стільки, скільки буде потрібно часу на вирішення проблеми.
    • За допомогою дзвінка можна вирішити будь-які питання стосовно банківських продуктів Приватбанку. Це не тільки блокування картки і різного роду консультації. Фахівець допоможе вирішити проблему з видачею готівки в банкоматі, переказом коштів через термінали і багато іншого.

    Гаряча лінія Приватбанку: як звязатися з оператором.

    Забезпечення безпеки

    При здійсненні дзвінків необхідно дотримувати певні заходи безпеки. В першу чергу ні в якому разі не повідомляти секретний код пластикової картки. Співробітник банку не має права запитувати таку інформацію.

    Для ідентифікації абонента існує звичайний запит – кодове слово, вказане при оформленні вдасться.

    Співробітник має право не видавати інформацію по карті, виданій на представника чоловічої статі, якщо інформація запитується жіночим голосом. Він обов’язково попросити підійти до телефону власника карти.

    Альтернатива гарячої лінії

    У рідкісних випадках буває важко дочекатися відповіді консультанта. Це зазвичай пов’язано з великим напливом клієнтів. Щоб запит не залишився не отвеченным, ПриватБанк ввів альтернативні дзвінки, які можна здійснювати на його офіційному сайті. Тут завжди можна в чаті поспілкуватися з фахівцем банку або зробити онлайн-дзвінок.

    Кожен клієнт може скористатися будь-яким зручним для себе способом зв’язку. Консультанти банку завжди готові до спілкування. Ввічливо і максимально зрозуміло буде роз’яснено будь-які питання.

    Подобається? Поділіться з друзями:
    Приват24 для бізнесу - Послуги Приватбанку
    Залишити відповідь