Приватбанк онлайн чат

Приватбанк онлайн чат

Приватбанк онлайн чат — це послуга, призначена для оперативного і повного інформування клієнтів, як діючих, так і потенційних. Кожен отримає швидкий і кваліфіковану відповідь навіть на складне питання, скориставшись функцією, яку легко знайти і просто використовувати.

Що можна дізнатися в чаті?

Приватбанк онлайн чат — це насамперед надійний метод вирішення проблемних ситуацій, отримання консультаційних та інших послуг без необхідності відвідувати відділення банку. Добре інформований і уважний до потреб клієнта співробітник допоможе без затримок зробити те, що в іншому випадку вимагало б значних витрат часу і сил.
Зайшовши в Приватбанк онлайн чат відвідувач може дізнатися:
· детальні відомості про пропонованих клієнтам банківських продуктах;
· способи оплати кабельного телебачення, Інтернету, комунальних послуг, поповнення рахунку мобільного телефону за допомогою картки;
· способи придбання товарів та Інтернет-магазинах;
· способи розрахунків за кредитами без заходу в банк;
· відомості про додатках банку для мобільних пристроїв;
· способи замовлення банківської карти;
· відомості про страхування;
· способи переказу коштів між електронними платіжними системами і Приватбанком;
· інші відомості, що представляють інтерес на даний момент.
І головне Приватбанк онлайн чат для діючих і потенційних клієнтів банку безкоштовний.

Як користуватися чатом?

Для користувачів Приватбанк онлайн чат не виникне ніяких складнощів. Досить зайти на офіційну Інтернет-сторінку банку, знайти в правому нижньому куті піктограми чату і натиснути на неї. Наступним кроком буде вибір теми і написання питання. Після відправки написаного консультант надасть вичерпну відповідь на питання. Час очікування – від кількох секунд до хвилини. Після завершення спілкування зі спеціалістом сервіс запропонує відповісти на питання про корисність діалогу, а також запропонує зберегти запис бесіди.
Приватбанк онлайн чат працює без обідньої перерви та вихідних в будь-який час доби. Консультанти ввічливі і завжди готові допомогти.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Коментарі: 42
  1. Лілія

    Доброго дня) хотіла запитати як написано у мене імя та прізвище кардхолдера на латинській?

  2. Любовь

    Здравствуйте! Срок действия моей карты голд закончился в 2016 году. Я полностью её погасила, но не продлевала и новую не заказывала. Нужно ли пополнять карту для обслуживания средствами, если срок её действия истёк?

  3. Елена

    Как перевести деньги с приват 24 на мобильном на карту Ощадбанка??
    Какая комиссия?

  4. Елена

    Как поменять пин-код карты? Забыла пин-код. Функция отправить с телефона смс на номер 10060 не работает – не приходит сообщение.

  5. Анна

    Чи можна зняти кошти в касі якщо карта банку заблокована?

  6. Назар

    Добрий день. В приват24 онлайн консультанти уже не працюють? вибиває лише текстове меню, в якому немає мого запитання. При поповненні мобільного пропонує розрахуватися двома невідомими картками, райфайзен і південний, вони виділені зеленим кольором

  7. Наталия

    Добрий день! я не можу перерахувати кошти. пише Шановний Клієнт! Приносимо свої вибачення. Неможливо обробити Ваш запит. Повторіть Ваш запит пізніше або зверніться в чат. Допоможіть рішити проблему.

  8. Юля

    Добрий день! Я попала на шахраїв вони скористалися моею карткою . Мене заблокували. У мене є фото куда я перекидувала гроші це якось може допомогти

    1. Лакуста Тетяна (автор)

      Зверніться в відділення ПриватБанку!

  9. Катерина

    Гроші на дитину мали приходити на картку, але вийшов термін дії, картку поновили, змінився номер, куди звернутися, щоб отримувати гроші на нову картку? І чому приват не прив’язав ці виплати на нову карту?

  10. Юлія

    Не працює онлайн чат, як ранійше. Я так зрозуміла, коли банк перейшов до іншого власника, виникли проблеми. Чат ранійше працював дуже добре. Я задавала питанні і мені відповідали на них. Зараз я задаю питання але мені ні хто не відповідає, а замість цього вискакує меню та требо вибирати там питання, якщо їх не має, то звоніть у банк чи приходьте у відділення. Це дуже не зручно.

  11. Елена

    пополнила карту на 110 грн .деньги не дошли .оформила заявку ,в итоге отказ. Где деньги?

Залишити відповідь